۱۳ تیر ۱۳۹۹ | 19:08
کد خبر : 13343

گام بلند فارماشیمی در توسعه صادرات در سال جهش تولید

مدیرعامل شرکت داروسازی فارماشیمی از گام بلند این شرکت در توسعه صادرات در سال جهش تولید با ارسال اولین محموله به کشور ونزوئلا خبر داد.

به گزارش برداشت روز، علی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار آی هینا بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کلی نظام در زمینه تقویت صادرات و بالا بردن میزان ذخیره ارزی کشور، شرکت فارماشیمی در چهار ماهه اول صادرات متعددی را به کشورهای افغانستان و ونزوئلا انجام داد.
وی ادامه داد: این صادرات به صورت دلاری انجام شده و حدود ۳۰۰ هزار دلار در چهار ماهه ابتدایی سال جاری برای صنعت دارویی کشور ارزآوری داشته است.
گودرزی گفت: شرکت فارماشیمی با توجه به سیاست رشد سالانه و توسعه محصولات خود، نگاه ویژه‌ای به صادرات دارد و امیدواریم با قراردادهایی که منعقد کردیم تا پایان امسال به بیش از  یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار صادرات برسیم.
مدیرعامل شرکت داروسازی فارماشیمی اظهار کرد: البته به دنبال بازار کشورهای اطراف نیز هستیم تا بتوانیم هم بازار صادرات را توسعه بدهیم و هم این حجم صادرات را به میزان قابل توجهی افزایش بدهیم.
وی بیان کرد: عمده محموله‌ای که برای ونزوئلا صادر شد شامل لوزارتان، متفورمین و لوراتادین بود. برای افغانستان نیز بیش از ۱۴ قلم از محصولات شرکت داروسازی فارماشیمی صادر شده که عمده آن شامل ترامادول و ژل پیروکسیکام بوده است.
گودرزی گفت: صادرات شرکت داروسازی فارماشیمی به کشور ونزوئلا برای اولین بار انجام شده است.

لباسکار صنعتی کسا