۱۰ تیر ۱۳۹۹ | 20:31
کد خبر : 13157

“کگهر” بر قله فرابورس ایران

همزمان با فرارسیدن روز صنعت و معدن، شرکت سنگ آهن گهرزمین در پایان معاملات امروز از نظر ارزش بازار، رتبه نخست در بین شرکت های فرابورسی را کسب کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از امور سهام شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ شرکت سنگ آهن گهرزمین با تصویب افزایش سرمایه در مجمع عمومی فوق العاده خود و استقبال خوب توسط فعالان بازار سرمایه با ارزش بازار ۱۱۶ هزار میلیارد تومان در بین۴۳۰ شرکت پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران در رتبه ۱۰ بازار سرمایه و نخست فرابورس ایران به دست آورد.

 

گفتنی است شرکت گهرزمین بعداز شرکت های ۱.پتروشیمی خلیج فارس، ۲. فولاد مبارکه اصفهان، ۳. ملی صنایع مس ایران، ۴. سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا، ۵. معدنی و صنعتی گل گهر، ۶. پالایشگاه اصفهان، ۷. بانک ملت، ۸. سرمایه گذاری نفت گاز تاپیکو، و ۹. ایران خودرو در رتبه ۱۰ از بزرگترین شرکت های بازار سرمایه از نظر ارزش بازار قرار دارد.

 

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن تبریک این اتفاق شایسته و مبارک و مقارن شدن آن با روز صنعت و معدن، کسب رتبه نخست شرکت سنگ آهن گهرزمین در بازار فرابورس ایران را حاصل تلاش، کوشش و همدلی تمامی ارکان این مجموعه دانست.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا