۱۰ تیر ۱۳۹۹ | 19:46
کد خبر : 13057

به زودی استان کرمان قطب فولاد در کشور می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، از غرفه میدکو بازدید و فعالیت های شرکت زیسکو در این نمایشگاه را بررسی کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی زیسکو، مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری معدنی و صنایع وابسته بازدید کرد.

مهندس سهراب نژاد، این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه، نمایشگاه‌ها هرساله پرمحتواتر و در سطحی بالاتری برگزار می‌شوند و امیدواریم، با برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها، گام‌های مؤثرتری در رونق تولید برداشته شود.

وی افزود: استان کرمان پتانسیل‌های فراوانی درزمینهٔ فولاد و مس دارد و با توجه به حضور میدکو و گل گهر در استان کرمان به زودی این استان به عنوان قطب اصلی فولاد در کشور معرفی می‌شود؛ به همین سبب مدیران باید به صنعت این استان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت برگزاری نمایشگاه‌های چهار فصل را هم دارد؛ پس از رهایی از شر ویروس کرونا و در صورت ایجاد شرایط مناسب می‌توان نمایشگاه‌هایی با حضور شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی برپا کرد.

مهندس سهراب نژاد در ادامه بازدید از این نمایشگاه، از غرفه هلدینگ میدکو بازدید کرد و در جریان چگونگی حضور شرکت زیسکو در نمایشگاه قرار گرفت.

لباسکار صنعتی کسا