۰۹ تیر ۱۳۹۹ | 19:47
کد خبر : 12993

نخستین سفر استانی سرپرست بیمه میهن به خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد

دکتر عبداله رحیم لوی بنیس عضو هیئت مدیره و سرپرست بیمه میهن در نخستین سفر استانی به خراسانی رضوی رفت و از سرپرستی شعبه این شرکت در مشهد بازدید و با کارکنان و شبکه فروش و همچنین با مقامات شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ دکتر رحیم لو در بازدید از سرپرستی شعبه مشهد از نزدیک در جریان فعالیت های این شعبه قرار گرفت و با کارکنان شعبه صمیمانه به گفتگو نشست و از تلاش های آنان در پیشبرد امور و اهداف شرکت قدردانی کرد.
سرپرست بیمه میهن همچنین با تشریح سیاست ها و برنامه های بیمه میهن در سالجاری، بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، شناسایی پتانسیل های بیمه ای استان و استفاده از این پتانسیل ها، جذب پرتفوی متوازن بیمه ای و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و نیز ایجاد شبکه فروش توانمند برای توسعه فروش تاکید کرد.
دیدارهای جداگانه با کارگزاری رسمی بیمه آرکا و منتخب نمایندگان بیمه
مدیرعامل کارگزاری رسمی بیمه آرکا بیمه رسان بارثاوا مجری قرارداد نظام مهندسی خراسان رضوی نیز با دکتر رحیم لو دیدار کرد و موضوع تفاهم نامه نظام مهندسی خراسان رضوی و بیمه میهن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این نشست ابعاد مختلف تفاهم نامه منعقده و نحوه سرویس دهی به مهندسان ناظر ساختمان بررسی و راهکارهای پیشنهادی برای اجرای مطلوب آن ارائه شد.
گفتنی است بر اساس تفاهم نامه ای که سال گذشته فیمابین سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی و شرکت بیمه میهن منعقد شد، امکان صدور بیمه نامه مسئولیت مهندسین با شرایط ویژه برای مهندسان ناظر فراهم شده است.
بر اساس این گزارش، همچنین در دیدار و گفتگوی نماینده ی شبکه فروش ونمایندگان استان با دکتر رحیم لو، مسائل و مشکلات نمایندگان و شبکه فروش هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم ارایه گردید.
دیدار با مقامات شهرداری و شورای شهر مشهد
دکتر رحیم لو عضو هیئت مدیره و مدیرعامل منتخب بیمه میهن در ادامه سفر خود به خراسان رضوی، با مقامات شهرداری و اعضای شورای شهر مشهد نیز دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، فرصت های همکاری دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر لزوم توسعه همکاریها در راستای استفاده از ظرفیت های طرفین تاکید شد.

لباسکار صنعتی کسا