۱۲ دی ۱۳۹۸ | 14:26
کد خبر : 1194

تولید و عرضه خودرو در ایران خودرو روی ریل توسعه قرار گرفت

ایران خودرو در راستای جلب رضایت مشتریان دردو ماهه اخیر بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است که این روند با افزایش شمارگان تولید با سرعت بیش تری ادامه خواهد داشت .
تولید و عرضه خودرو در ایران خودرو روی ریل توسعه قرار گرفت
ایکو پرس- محسن ناقدی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس فروش در برنامه چهارشنبه شب تهران۲۰ گفت : گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با همدلی قطعه‌سازان تعداد تولید در دو بخش سواری و تجاری آذر ماه امسال را نسبت به آذر ماه سال گذشته به میزان ۱۰۱ درصد افزایش دهد.
وی افزود : ایران خودرو هیچ‌گونه تعهد معوقه‌ای در فروش‌های فوری خود ندارد و خودروهای فروش رفته در این طرح‌ها به روز شده است.
ناقدی تاکید کرد :‌با افزایش تیراژ تولید، به بخش مهمی از تعهدات معوق در قبال مشتریان تا پایان اسفندماه عمل خواهیم کرد و پیش بینی می‌کنیم تا خردادماه سال آینده تمامی تعهدات معوق به صفر برسد.
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس فروش خاطر نشان کرد:‌ درحال حاضر تعهد معوق در طرح‌های پیش‌فروش در ۱۲ خودرو برای مشتریان حقیقی نداریم.
وی درخصوص فروش خودرو به روش اینترنتی اظهارداشت :‌ باتوجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب تر برای ثبت نام، گروه صنعتی ایران خودرو به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمز عبور و اضافه کردن آن به فرآیند ثبت نام اینترنتی اقدام کرد.
ناقدی افزود :‌درحال حاضر طرح پیش‌فروش محصولات ایران خودرو با تعریف کد کاربری و رمز عبور برای متقاضیان انجام می‌شود. در این طرح که برای نخستین بار متقاضیان ملزم به تعریف کد کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت فروش شده اند، علاوه بر کاسته شدن از ترافیک در صف متقاضیان، روند ثبت نام در بازه زمانی طولانی‌تری ادامه دارد.
وی درزمینه عرضه محصولات جدید ایران خودرو به بازار گفت :‌ایران خودرو برنامه‌های خوبی در توسعه محصولات جدید دارد که درسال جاری یک یا دو محصول رونمایی می شود.

لباسکار صنعتی کسا