۰۱ تیر ۱۳۹۹ | 20:05
کد خبر : 11786

“بپاس” ۸۳ درصد بازدهی مثبت برای سهامدارن داشت

شرکت بیمه پاسارگاد با پیگیری روند رو به رشد ارزش سهام طی معاملات ماه گذشته بازار سرمایه حدود 83 درصد بازدهی مثبت برای سهامدارانش محقق ساخته است.

به گزارش برداشت روز به نقل از هفته نامه بورس، شرکت بیمه پاسارگاد با پیگیری روند رو به رشد ارزش سهام طی معاملات ماه گذشته بازار سرمایه حدود ۸۳ درصد بازدهی مثبت برای سهامدارانش محقق ساخته است.

روند معاملات

قیمت سهام این مجموعه طی معاملات اردیبهشت ماه امسال بازار سرمایه از ۱۵ هزار و ۵۲۴ ریال به ۲۸ هزار و ۴۱۶ ریال افزایش یافته است و بدین ترتیب “بپاس” در این دوره بازدهی مطلوبی نصیب سهامدارانش کرده است.

علاوه بر این، تعداد ۵۳۷ هزار و ۲۷۷ سهم شرکت به ارزش هشت میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال طی معاملات اول اردیبهشت ماه امسال میان اهالی بازار سرمایه معامله شده است و ارزش معاملات “بپاس” در آخرین روز معاملاتی ماه مذکور در پی معامله دو میلیون و ۵۲۰ هزار سهم آن مبلغ ۷۱ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال محاسبه می شود.

شرح معاملات ۰۲/۰۱/ ۱۳۹۹ معاملات ۰۲/۳۱/ ۱۳۹۹
قیمت هر سهم (ریال) ۱۵.۵۲۴ ۲۸.۴۱۶
حجم معاملات (سهم) ۵۳۷.۲۷۷ ۲.۵۲۰.۰۰۰
ارزش معاملات (ریال) ۸.۵۵۶.۰۰۰.۰۰۰ ۷۱.۶۰۹.۰۰۰.۰۰۰

عملکرد یک ماهه منتهی به ۰۲/۳۱/ ۱۳۹۹

بررسی فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه امسال نشان می دهد که این مجموعه در این دوره عملکرد بیش از سه هزار و ۹۸۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است و خسارت پرداختی آن مبلغ ۷۷۵ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال محاسبه می شود.

دوره یک ماهه منتهی به ۰۲/۳۱/ ۱۳۹۹
حق بیمه صادره خسارت پرداختی
مبلغ (میلیون ریال) مبلغ (میلیون ریال)
۳.۹۸۳.۸۳۶ ۷۷۵.۵۰۸

همچنین رشته زندگی اندوخته دار در این دوره سهم ۵۷ درصدی در صدور حق بیمه شرکت به مبلغ دو هزار و ۲۸۸ میلیارد ریال و سهم ۳۳ درصدی در خسارت پرداختی آن به مبلغ ۲۵۸ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال در اختیار دارد.

دوره یک ماهه منتهی به ۰۲/۳۱/ ۱۳۹۹
شرح حق بیمه صادره خسارت پرداختی
مبلغ (میلیون ریال) سهم (درصد) مبلغ (میلیون ریال) سهم (درصد)
رشته زندگی اندوخته دار ۲.۲۸۸.۴۹۱ ۵۷ ۲۵۸.۹۲۰ ۳۳

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی تا پایان ۰۲/۳۱/ ۱۳۹۹            

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت بیمه پاسارگاد پایان فعالیت خود در دوره عملکرد دو ماهه اول امسال را با ثبت مبلغ شش هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال تولید حق بیمه و پرداخت یک هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران اعلام کرده است.

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی تا پایان ۰۲/۳۱/ ۱۳۹۹
حق بیمه صادره خسارت پرداختی
مبلغ (میلیون ریال) مبلغ (میلیون ریال)
۶.۲۵۹.۰۶۷ ۱.۰۰۸.۲۶۲

در پایان این گزارش می افزاید، در این دوره عملکرد نیز همچون ماه گذشته رشته زندگی اندوخته دار سهم قابل توجهی بر شاخص های عملکرد شرکت بیمه پاسارگاد در اختیار دارد. به گونه ای که، در این رشته بیمه ای مبلغ سه هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال معادل ۵۵ درصد از کل مبلغ، حق بیمه صادر شده است و خسارت پرداختی آن بالغ بر ۳۲۲ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال معادل ۳۲ درصد از کل مبلغ محاسبه می شود.

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی تا پایان ۰۲/۳۱/ ۱۳۹۹
شرح حق بیمه صادره خسارت پرداختی
مبلغ (میلیون ریال) سهم (درصد) مبلغ (میلیون ریال) سهم (درصد)
رشته زندگی اندوخته دار ۳.۴۲۵.۰۷۸ ۵۵ ۳۲۲.۸۵۶ ۳۲

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا