۰۱ تیر ۱۳۹۹ | 10:35
کد خبر : 11679

اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران شایسته تقدیر است

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورتي است که به جاي اينکه صرفاً حمايت معيشتي كند، در حوزه اشتغالزايي خرد در استان سيستان و بلوچستان فعاليت كرده كه اين مورد جاي تشكر از بانك مهر ايران و مديرعامل آن دارد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان که در آیین رونمایی از بیمه شدن ۵۰۰هزار خانه روستایی توسط بانک مهر ایران سخنرانی می‌کرد، با برشمردن برخی از شاخص‌های آن استان گفت: سیستان و بلوچستان سه میلیون نفر جمعیت دارد. نرخ با سوادی استان ۷۶ درصد و کمتر از متوسط کشور و نرخ بیکاری استان ۱۶ درصد و بالاتر از متوسط کشور (۱۲درصد) است.
موهبتی همچنین اظهار داشت: جمعیت روستایی استان سیستان و بلوچستان از جمعیت روستایی چند استان بیشتر است. بیمه حوادث خانه‌های روستایی باعث می‌شود نگرانی‌های که در حوزه خانه‌های روستایی وجود دارد، کاهش یابد.
استاندار سیستان و بلوچستان این‌طور ادامه داد: اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورتی است که به جای اینکه صرفاً حمایت معیشتی کند، در حوزه اشتغالزایی خرد در استان سیستان و بلوچستان فعالیت کرده که این مورد جای تشکر از بانک مهر ایران و مدیرعامل آن دارد.

لباسکار صنعتی کسا