۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | 20:43
کد خبر : 11509

احراز هویت سجام در بانک رفاه کارگران رونمایی شد

مراسم رونمایی از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) در شعب منتخب بانک رفاه کارگران روز سه شنبه با حضور حسین فهیمی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی و اسماعیل لـله‌گانی مدیرعامل این بانک برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از  روابط عمومی سمات، فهیمی دراین مراسم رونمایی گفت: در ماه های اخیر شاهد تغییر رویکرد سرمایه گذاران و ورود آنان به بازار سرمایه هستیم که با همکاری بین بخشی میان دو بازار پول و سرمایه می توان خدمات مطلوبی را به تمام سرمایه گذاران ارائه کرد.

وی به تجربه موفق همکاری بازار پول و سرمایه در فروش ETF دولت و سهام عدالت اشاره کرد و افزود:  تاکنون ۷۵۲ میلیارد تومان از سهام سهامداران عدالت به فروش رفته است که در روزهای آینده این مبالغ از طریق شبکه بانکی به حساب سهامداران واریز می شود.
سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت اظهار داشت: طبق آخرین آمارها، امروز تعداد افراد درخواست کننده فروش سهام عدالت از یک میلیون نفر عبور کرد که این امر نشان می دهد که مردم با آگاهی سهام ارزنده خود را نگه داشته اند.
وی از پیشنهاد ارائه کارت خرید اعتباری برای سهامداران سهام عدالت استقبال کرد و گفت: چند بانک درخواست های خود را در این خصوص به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال کرده اند که به زودی سازوکارهای عملیاتی این طرح آغاز می شود.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز در این مراسم با بیان اینکه بانک های بزرگ جهان به سوپر مارکت های مالی تبدیل شده اند، افزود: این بانک در اندیشه ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود است که امیدواریم همکارهای بانک رفاه کارگران با بازار سرمایه همچنان ادامه یابد.
لـله‌گانی عرضه سهام شرکت های بزرگ، افزایش مدل های سرمایه گذاری و بکارگیری ابزارها و تکنولوژی های روز جهان را از مهم ترین راهکارهای توسعه بازار سرمایه ایران اعلام کرد و گفت: بانک رفاه کارگران نیز در راستای افزایش خدمت خود ارائه کارت اعتباری برای سهامداران سهام عدالت و احراز هویت غیر حضوری را در دستور کار خود قرار داده است که به زودی این طرح ها عملیاتی می شود.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر ۱۰۳۳ شعبه شرکت های کارگزاری، ۳۸۰۱ دفتر پیشخوان دولت و ۲۰۲۸شعب منتخب بانک های کشاورزی، بانک شهر، صادرات، آینده، سپه، رفاه کارگران و موسسه اعتباری ملل مسئولیت احراز هویت سهامداران بازار سرمایه را برعهده دارند.
سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.
بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی،  شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.
علاقه مندان برای ورود به بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به سایت  www.sejam.ir  ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا