۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | 21:14
کد خبر : 10816

آمادگی بانک ملت برای همکاری در زمینه بازاریابی مشترک با بیمه “ما”

بانک ملت شعبه زنجانبرای همکاری در زمینه بازاریابی مشترک با بیمه و معرفی مشتریان ارزنده این بانک جهت استفاده از خدمات شرکت بیمه "ما" اعلام آمادگی کرد.

به گزارش برداشت روز، طی نشست حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه “ما” و آقای شیرفر مدیر بانک ملت استان زنجان ، توافقاتی برای همکاری های جدید بانکی و بیمه ای حاصل شد.
بر اساس این گزارش، طی این دیدار، طرفین ضمن تاکید بر منافع مشترک بانک و بیمه، به پتانسیل بالای مشتریان و سپرده گذاران بانک ملت و ظرفیت های بالای استان زنجان اشاره کرده و در خصوص  افزایش همکاری فی مابین و ارائه خدمات متنوع بیمه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این نشست مدیرعامل بیمه “ما”  با تأکید بر اینکه گسترش همکاری‌های بین بانک و بیمه می‌تواند به ارتقاء کیفی فعالیت‌ها در استان کمک کند ، به بخشی از دستاوردهای بیمه “ما” در حوزه بازاریابی و خدمات بیمه ای در استان اشاره کرد.
مدیر بانک ملت استان زنجان نیز با تأکید بر ارتباط هرچه بیشتر بین دو مجموعه بانک و بیمه در استان ، آمادگی کامل بانک ملت شعبه زنجان را برای همکاری در زمینه بازاریابی مشترک با بیمه و معرفی مشتریان ارزنده بانک ملت جهت استفاده از خدمات شرکت بیمه “ما”  را اعلام کرد.

لباسکار صنعتی کسا