۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | 21:19
کد خبر : 10099

حواله اینترنتی برگ زرین دیگری در خدمات بانک تجارت

امروزه ارائه خدمات بانکی و مالی به صورت آنلاین از الزامات مشتری مداری بانکها به شمار می رود، بنابراین بانکی که در ارائه این خدمات پیشرو تر باشد در جذب و وفادارسازی مشتریان موفق تر خواهد بود.

به گزارش برداشت روز، بانک تجارت با گسترش و ارائه خدمات بانکی در بستر اینترنت ضمن ایجاد درگاهی امن برای انجام امور بانکی، زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان را فراهم کرده و اخیرا نیز با ارائه خدمت جدید حواله اینترنتی برگ زرین دیگری را در خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت ورق زده است.

 خدمات اینترنتی بانک تجارت علاوه بر خدمات عمومی همچون پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت، انتقال وجه به صورت گروهی و انفرادی، ضمن مدیریت دستورهای پرداخت، دسترسی به حساب های زیر مجموعه را نیز امکان پذیر می کند.

بانک تجارت در خدمات مبتنی بر اینترنت، سامانه پرداخت و خدمات کارت را نیز ارائه کرده که دارندگان کارت های این بانک قادر خواهند بود از طریق ورود به آدرس اینترنتی بانک تجارت، تمامی خدمات مالی خود را انجام دهند .

البته این خدمات اگرچه در ظاهر مشابه خدماتی است که در تمامی بانک های فعال کشور وجود دارد اما سرویس جدید حواله اینترنتی، خدمات بانک تجارت را از سایر بانک ها متمایز کرده است. این سرویس که صدور حواله های اینترنتی تا سقف ۱۵ میلیون تومان را فراهم می کند، از آن جهت حائز اهمیت است که ذینفع حواله بدون نیاز به داشتن حساب یا کارت بانکی فعال امکان دریافت وجه بدون هرگونه ابزار بانکی را خواهد داشت. برای صدور حواله اینترنتی، کاربر پس از ورود به اینترنت بانک، در قسمت انتقال وجه با انتخاب گزینه حواله اینترنتی نسبت به ثبت مشخصات فردی گیرنده حواله و مبلغ مورد نظر اقدام می کند.  همزمان با صدور حواله، پیامکی حاوی مشخصات حواله به ذینفع ارسال شده و وی ظرف ۳ روز کاری فرصت دارد با مراجعه به یکی از نزدیکترین شعب بانک تجارت در سراسر کشور، نسبت به دریافت وجه خود بدون هیچ گونه ابزار بانکی و تنها با در دست داشتن کارت ملی اقدام کند.

 متقاضیانی که تاکنون موفق به فعال سازی اینترنت بانک تجارت نشده اند، می توانند با مراجعه به نشانی  my.tejaratbank.ir یا نزدیکترین شعبه بانک تجارت، رمزهای این سامانه را دریافت و از خدمات اینترنت بانک تجارت بهره مند شوند.

لباسکار صنعتی کسا