۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | 20:26
کد خبر : 10029

بهره‌برداری از ۲ طرح تولیدی در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ۲ طرح تولیدی در شهرک صنعتي شهید سلیمی تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، روز دوشنبه با حضور محسن صالحی‌نیا و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی، واحد صنعتی “اطهر دانه آذربایجان” در زمینی به وسعت ۸ هکتار با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
این کارخانه که در زمینه تولید خوراک دام، طیور و فول و فت سویا فعالیت دارد، برای ۶۰ نفر شغل ایجاد کرده است.
همچنین در این مراسم، طرح توسعه “شرکت پترو پیرامون” که در زمینه تولید انواع نایلون، نایلکس و چاپ فعالیت می‌کند، به بهره‌برداری رسید.
فاز توسعه این واحد صنعتی ۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع است که با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال برای ۲۵ نفر ایجاد اشتغال شده است.
این شرکت در زمینی به وسعت ۱۱ هزار و ۶۰۷ مترمربع و با سرمایه‌گذاری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریالی راه اندازی شده است و در آن ۱۰۲ نفر مشغول فعالیت هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه ضمن بازدید از تندیس مهندس سید رضا مقیمی اصل ـ مدیرعامل فقید کارخانجات تولیدی مهر اصل ـ به مقام شامخ این بزرگمرد عرصه صنعت کشور ادای احترام کرد.

شهرک صنعتی شهید سلیمی بزرگترین شهرک صنعتی در استان آذربایجان شرقی است که در سال ۱۳۶۷ عملیات آماده سازی با احداث زیربناها آغاز و در پاییز ۱۳۶۸ به بهره‌برداری رسید.
این شهرک صنعتی ۵ هزار و ۵۸۵  هکتار وسعت دارد که تمام قطعات زمین صنعتی ایجاد شده به متقاضیان واگذار شده است.

لباسکار صنعتی کسا